mercredi 18 juillet 2012

Hairstyle ? Cigarette ?



*
Hey, what do you think of that ?
I seem very serious on these pictures :)

*
.
.

Today it was very sunny and hot ! I wanted to shave my head and take off my skin !
Now I'd complain about people who smoke while they're walking (just in front of me). I hate that so much, it makes me feel very grumpy all day because I spent ages to get dolled up and finally my hair and my clothes smell like MALBORO (or something else) ! 
T_T
.
Please stop blowing your cigarette smoke on my face...

*
Oh I'm sorry, I forgot
You can't control the wind...

.
.
(You can correct my english mistakes !)


- - -
Aujourd'hui il faisait très beau et chaud ! J'avais envie de raser ma tête et d'enlever ma peau !
Maintenant, j'ai envie de me plaindre des gens qui fument en marchant (juste devant moi). J'ai horreur de ça, ça me met en rogne toute la journée parce que j'ai passé du temps à me pomponner pour finalement que mes cheveux et mes vêtements sentent le MALBORO (ou autre) ! è_é
T_T
.
S'il vous plaît, arrêtez de me cracher votre fumée de cigarette au visage...

*
Oh pardon, j'oubliais :
Vous ne pouvez pas contrôler le vent...

.

*
.


Follow me
.
Facebook
.


**
`
*
.
.




1 commentaire:

  1. Jolies photos!Tu est tres belle! Des bisous:)

    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    RépondreSupprimer